Monday, January 11, 2010

Menginjak Ke 2* ! =))



Dulu i made a vow, promise la dgn diri sendiri n my friends..


Misi 1 :: Takkan COUPLE Until Umur 20+
Misi 2 :: Masa 20 years old mesti ada couple..


Namun menghampiri usia tersebut, saya mendapati bahawa sy
takde slightest feeling pun dalam topic ini..
Mengapa ya?? Beberapa theory telah dibuat..


Theory 1 :: I takde feeling kepada lelaki
Theory 2 :: Kurang lelaki yang menepati criteria sprt
Jujur, Cekap, Penyayang, etc..
Theory 3 :: Adakah Capu seorang Homo ?? ( OOPsss, Tidak MUNGKIN !! )


Jadi apakah FAKTA yang Sebenar?
Keputusan :: Saya pun TAK Tahu Jawapannya... =D

** Antara possibility adalah saya tidak lagi ditakdirkan utk
bertemu atau memiliki kekasih hatiku...
** P2 :: Tak RAMAI Lelaki ber'KALIBER' yang ku temui =p
** P3 :: Hati tidak berdebar bila bertemu dgn orang !! HUAHUAHUAHUA


OKOK setakat ini, itu shj mampu ku katakan kerana banyak lagi yang tidak ku mengerti.
anataranya, aku TIDAK Pernah mengalami PERASAAN Yang sangat COMPLEKS ! hehehe..


Itu sahaja dari saya pada 11 Jan 2010 !
Terima kasih kerana membaca !
Sesungguhnya MEMBACA adalah satu tabiat yang baik untuk meningkatkan
rangsangan dan aktiviti otak ! Perkembangan neuron yang lebih rapid ! =p

GOOD Nitey !! =))










No comments:

Post a Comment