Sunday, January 10, 2010

My STORYY !! :D


dah 19 years ++ aku hidup..

memang banyak benda la happens and terpahat dlm memori!
Imbasan utk 19 tahun kehidupan...


Sejarah Hidup Capu ! =))


1997 - 2002

Bermula alam sekolah rendah..
comeyl n innocent look dalam uniform!
Masa school mmg nerd la..
Student terbaik Sekolah kot! =p
asoo pernah jadi PENGAWAS tapi 6 months je la.. hehe

* 2002 - first time Period!! perghh mmg sgt Disastrous and Gelabah time ni!
aso menang Microsoft Quiz, tmpt pertama dlm sekolah ! hehe


2003

bermula alam sklh menengah ..
Kat sekolah aku antara awek-awek hawt la.. haha..
Dulu masa primary, mmg bookworm+skema+quiet
Start tahun ni, bermula era Capu yang banyak cakap+aktif+sosial!
aku pun ramai peminat kat sekolah..
dari lelaki, perempuan and skandal dgn da ony guru practical lelaki kat sekolah! =p
kat sekolah gang aku la plg cekap dlm semua aspek
Sports la, competition la, paling Bising, paling 'disukai' guru displin
paling byk tak datang sekolah, paling sensasi la act !'
Semua pun MUKA kitorang!
tapi apapun kita tetap UTAMAKAN Academic!! =))
Tats why cikgu malas nak marah
coss kita pun penyumbang kecemerlangan sekolah! haha
ermm kita pun penyumbang DANA : asyik cari sponsor je ! =(


Zaman sekolah menengah aku nie banyak kegemilangan la..
banyak gila utk state kat sini... hehe
Basically, masa nie la i start to figure out the banyak perkara..
Friendship, Love, Family, Destiny, my talent..
i jadi EXCO, student board, dan pengerusi byk society la..
asoo kat sini la masa aku menemui teman-teman sejati,
my BESTIES !! My loved wans..
Banyak DUGAAN, tapi tanpa semua tu mungkin aku takde kat sini..


2008

* dalam VAD 43
* Matriks
- dulu aku tension kat matrik, tmpt mmg pedalaman..
takde shopping mall, semua hutan je..
makan tak sedapp sii =((
- inilah first time duduk asrama, belajar membasuh, bersihkan bilik..
- and population yang mmg agak all MALAYS!
- sorri but i nie satu Malaysia sikit, multiracial.. soo agak pelik la
--> tapi sinilah i start to understand many things bou life
mula fikir masa depan, mula serius
gila siapa sangaka tapi aku anatara student yg dpt 4.0 la.. haha
gila BAGUS gak otak aku..
start dari sini la aku realise apa career yang paling suit aku! hehe
ohhh dari sini juga la aku mulai IKHLAS dan SERIOUS menghargai apa yg aku miliki! =))


2009
--> Tamat MATRIKS dgn penuh kecemerlangan
--> START Hidup bersama Universiti Kebangsaan Malaysia
- mmg kalau nak ikutkan sgt stress, sgt bengang, sgt 'benci' la..
tapi kat sini la titik tolak masa depan kan..
kat sini la tmpt yang aku akan paling hargai..
Bila study mmg stress, tapi UNI life mmg sgt mencabar mental fizikal'
silap langkah habisla.. betapa besar cabaran n dugaan lagi kat KL!! ;)
aku tahu my family mmg gila Proud la kan,
itu la jadi salah satu motivator aku utk success!
Selain itu =>>> JPA Scholarship..
Kat malaysia, Scholar aku la paling banyak kot !
biasa la Medic, Pharmacy n Dental course paling mahal kan..
Tapi mmg BAHAGIA la merasa pegang beribu-ribu sebulan ! haha
tak kira cane, scholar ayah-bonda tetap masuk !
yala anak nya agak baik hati memboros!! ;)) hehehe..


2010

Dah hampir dua minggu..
dengan azam, semangat dan misi baru, HOPE tis year aku akan buat yang terbaik dlm semua benda la.. PRAY For me..! =))
and i expect start tis year onwards, i x have tat much of free time! means tat, i will appreciate n grab all chances given utk bersama teman-teman n kawan-kawan..


Secara ringkas inilah yang blh ku KONGSI bersama semua..


SAYONARA !!
See You Again..
GOOD Nite !


No comments:

Post a Comment