Thursday, December 23, 2010

Nab Nab! :D

Yo!! :)
I know im weird! XD

Nab Nab special post utk anda!
Follow me here! Click :)
Kau cakap tak jumpa pas ni saya dah tak tahu nak buat apa ok? hehe.

Thursday, November 4, 2010

Latest Updates of My Life Status! =)

Good news :: Exam will be over soon!! next week Tuesday!! Yippieeee!~
* And ok la, leave aside NFNF2252 and NFNF2074, other papers i think i did ok la... =) And I am Happy!! cos i want to go Zoo, genting, Shopping, meeting old frenziee! XD

Bad News :: No WORK!!!
( I nd Money! i want the Esprit Unique Elegant bracelet Watch which cost about 1/7 th of my semester scholarship!)
I want it soooo badly!! :)) -Now i wanna be a millionaire! Not to stand next to Oprah in the Forbes but cos i want that Esprit watch! ;)-

So JOB Hunting mission is ON as Of Today! XD

( read my specially prepared resume! )

>> Who want to hire me? Im 20 years old, single but not available, A+ blood type, healthy, not too talkative, lazy to wake up early in morning!! the most important is my brain can function well only in certain conditions.. and i dun like crowded place.. Money not my main goal! i just want experience! But of cors i want my salary althou not that much! ;) i prefer office, bookstore, lab, study environment to work in! I dun like CrowDED place! :) <<

So any Jobs for meeeeeeeeeeeee???
Did i pass the interviewwww?? ;) Contact me! Haha..

Thursday, September 16, 2010

Oh YES! I am ALive! :)

Wahh! Life has never been this busy before... With bundles of assignments, reports to do... Plus... A lot of books to read its very hard for my brain to think of something other than EXAMS! Hehe..
STRESS!!! Yeah No doubt! but thats what u need to overcome in order to gain success rite? I really decided to put my brain for MAXIMUM use for the next 4 years of my degree... And for the AFTER-DEGREE Life! Haha.. I think i will ENJOY My Job! So yeah! I think i have stop complaining! Except for the fact that we stil have to do the Community Service things... And Soon the course where we need to do all the administration, organisation stuff.. Seriosly! With 8 subjects, in less than 5 months... But YEAH i am STILL ALIVE okie! ;>

And yeah my mind alwis lost the ideas of what to be written here.. But when i met my old friends, u noe how much chaos we've caused! haha. Seriosly 72 hours of travelling from one fren to anotherz house! Of cors, having lots of frens really a great thing! u can experienced various things and encounter different CHALLENGES cos of cors human are different! ;) Hehe..

Lets talk about raya soon.... :) How was UR Raya Everyone?
Hope u enjoy! Selamat Hari Raya! =)

Signing out now... --> ME! :D

Monday, August 30, 2010

Malam Merdeka!

This is Malaysia.. 53rd year of Independence! ;)
to be exact Malaysia formed only for 47 years.. 1957 for Persekutuan Tanah Melayu! Hehe..

Actually i forgot that today is 31st August.. U see, I've been busy preparing for exams.. And seriosly my 2nd year is no any better than 1st year.. With 9 subjects, just imagine how much hell i go through, how many pages i have to flipped open in a day to read.. Gr.. no wonder my eyesight consider as awful! ;) Plus, this is EXAMS Week... So other than FB and Yahoo Mail, i really dont remember other things or exposed to any kind of entertainment/news! i just read books ok! ;) Hehe.

OK now lets brag about Merdeka.. One thing for sure, merdeka is a global thing.. It has sooo broad meaning to be describe in words.. But one thing for sure, merdeka doesn't mean "LOSING COMMITMENTS!" or "Let go of things" or "FREED From anything"... OK i know my words like not making any sense rite now... Believe me if u read one genre of books, in my case, science stuff, ur vocabulory will be limited to science field... I cant understand what Shakespeare said, soo i dunno how to use his words in describing things! Haha.. See i gt lost again..

Ermm i think will continue writing soon.. ;) And duh, i have one more blog at ... *where where?* Its mostly about My Music, My Idols... Basically all about Kpop, Jpop! :) Hehe.. Mostly on Jung YUnho! Haha.. So i normally updates stuff there! Under different names... ;)

Btw, for those of u who doesn't know... I already changed my FB username to ---> Miszc Jung Sap! haha.. Cheeky rite? but cant deny.. Im sooo In LOVELOVELOVE with Jung yunho! :) I know and understand perfectly well that we both wont ever be together, but hallooo... let me enjoy my dream for a while! ^^ Take care and have a good rest everyone...

Thursday, July 29, 2010

random! (3)

words is words to some people. U simply talk, simply said this n that, simply promising but u have no courage to do anything, do u? really pissed me off.. seriosly, next time don't promise me anything if u can't do it ok? it's not the first time. and everytime u just make it as though it's nothing. and u don't feel guilty huh? i can do it on my own. and i can make it faster if u don't give ur sweet talk and act like u can do many things when in fact u din do anything.. i really emo rite now! Grr, why must i meet someone like u! Haizz..

This is it!

Just imagine this..... U know the truth about something yet u act sooo (imsorryforusingthisword) stupidly and be ignorant to do what's best about it..

take this as example la...

U know that smoking is bad.. U do know (thou without proper and high science educations) that smoking has terrible effects on ur health as well as people around u.. and u do know that a cigarette contains more than 4000 dangerous chemicals which with one inhalation may shorten ur lifetime by 6 mins.. but why are u still smoking??? Goshh what the heck! i dun mind u killing urself k? but think of ur kid a.k.a fetal + ur wife! Grr, seriosly u want ur baby to have some mental deformation izit? or u want ur wife to suffer from some serios respiratory illness by sitting near them and smoke!?

When GOD is soo KIND and generous for giving human a superbly-efficient-most-complex-wonders-most-developed-nervous system a.k.a brain + the ability to think and differentiating the fahey cts and the reality of something but yet human act so ignorant and do wateva they pleased with life! u dun have to be Einstein to think ok? cosss u just have to throw away ur ignorance and be more concern about others! yeah i wud call that man selfish for doing that! seriosly what the heck he's thinking! super annoying! and wifey, please.. no matter how much u respect ur hubby u shud be more concerned in taking care of ur health! just shove him away from u! like seriosly... i wud do that if that guy is my uncle or relatives!

One more thing i really wonder.. not out of curiosity but i really find this weird.. This : "A health practitioner's duty is to sustain a healthy environment and lifestyle of mankind. Plus, they need to work hard with all the professional skills and knowledges they get from years of study and implying it to provide proper and better health to human population!" (well said huh?) but like seriosly, why u spend 6-7 years of studying about diseases, epidemio, athemiology of diseases plus studying physiologic aspects of human body (alongtimeoflifespentonreadingsuperduperlythickbooks) but u kind of wasting it by doing things like say SMOKING!! gosh it is really super-duperly-annoying-and-extreme-idiotic-for-any-medical-practtioner-or-students to smoke! really i did think that way! i dun despised or look down at u guys but halloooo u above all person must know more and understand more about this ok! whats the use of u giving advices to 1000 patients regarding their health, participate in "NO Tobacco Campaign", learning about the consequences of diseases, reading thousands of journals when u wasting it stupidly by smokinG! *gash im super mad huh?*

And yeah i really agreed, totally agreed with my dean! he and all my lecturers have the same view about this! like seriosly, if u really appreciate ur career, ur effort and ur knowledges u will not do this.. And above all, i really cant believed that (lets focus in malaysia), that 4% of smokers population in Malaysia are women! to be exact women of age 20-35 years old! like WTH!! :( Its a drastic increase girls... and why u need to smoke girls? TOP reasons : diet, stress, the so called 'human-instincts-to-try-on-things'! WTH! U know the consequence later on? especially for pregnancy?? There alots of healthier way of dieting, of relieving stress than that ok! u can do much better but.... haiz this is no goood ok! smoking can develop TOLERANCE! its the same as drug addiction.. little by little ur tolerance build stronger... and there the story goes on!

soo people pleaz pleaz pleaz la be more aware of this kind of things! if i nag at u guys bou this pleaz dun be mad or ter'sentap' with me k coss u noe 'where i stand on'! n yeah, i will seriosly nag and super-showing-u-annoying-look ok! believe me! i will! those ppl who had experience bou this dun expect me to change k? like seriosly i nag at my dad till he wont smoke at home unless im asleep or far away from me! im not trying to pretend wana better health in this degree of world population.. but this is my right ok! soo i have every right to voice out my opinion and to stand for my right of having better health!

Like seriosszly!

*pss : sorry for the use of some harsh words while writing!

bla bla bla again! v4

The MICE is scaryyy.. It nearly bite me! and nearly jumped onto me!! Euhhh scary!

Luckily ends up well... Haiz im controlling my phobic now! its really.... Hope i wont have to encounter the same 'species' again next time... Mice mice..