Tuesday, May 4, 2010

EmO sj.

Saya seperti hilang arah lately! Ooops gila hyperbola, tapi i dunno which is the correct terms to be used to explain segala yang sedang terjadi pada ku.. Why i felt so bored especially after exams over! huhu. rasa pelik la sangat FREE, sangat takde class and sangat sangatt tak study! Otak pun asyik pening. Adrenal gland sangat susah untuk function.. Susah nak stimulate betul la Sympathetic System aku lately! :( Tapi, digestive system sangat ACTIVE lately dgn kadar pemakanan yang agak tinggi. Dalm 4-5 times a day.. And masa tido yang lebih panjang, tahap Hibernation sy nie, gaya seperti Panda!# Haha. Sangat tak sesuai gelaran itu erk? Haha. And and yes ATM pun sangat active. Gila jealous pada student medic and dental yang dapat JPA allowance 1 week b4 final exams. Kalau aku la, mmg 6K dah habis before start Sems 3. Tapi apapun, nasib baik pelaburan MAS agak ligat di BSKL! :)) Haha.

Semalam watch IRON Man 2.! lol saya bantah orang yang mengatakan Iron Man Sucks k? i nie big fans of Robert Downey tau. Even i love Dr. JaeJoong more than him!. =) Haha. Yes seriosz aku rela study anatomy blood vessels name and codes and segala benda yang membosankan dalam Medical Course tu kalau betullah JaeJoong tu Doctor! ;) Haha. Agak miang di sini. Haha. Erm dah khatam Sunao Ni Narenakute sampai Episode 3. Ye ye bukan apa k, kat Japan next week baru Episode 6. SO kena tunggu Angel translate n meng'ENG'subs kan Episode 4 and 5 baru aku pahamm. Haha. Yes yes, Dr. Jae soo Cute la dalam Drama tu. Haha. Bak kata adik sy, kalau orang dah gila macam nie la. Tapi yelah kan kadang-kadang aku termimpi plak pakwe2 Korea or Japan aku nie. Cam tipu erk? Tapi seriosz gila Frequent i mimpikan mereka ok. Kalau tak JaeJoong, Yunho lak. kalau tak YongHwa CN Blure, Kim Hyun Joong and ramai lagi la penah masuk mimpi aku. Memang gila bertuah la mereka kan? Haha. I love tidur la kalau setiap kali tutup mata nampak anda! Haha. Ni lagi symptom miang. ;)
( ** Nab sila take note pada nama-nama diatas! Hahaha ** )


Haha, pelik ek aku nie tido le mimpi benda mengarut nie. pastu boleh SYok Sendiri tak ingat punya style. Hehe. apapun sekarang tengah Asyik layan INTOXICATION By Xiah Junsu! ;) Gila gaban suara u. Hehe.


No comments:

Post a Comment