Thursday, May 27, 2010

................................. =)

[ It is better to lose your pride for someone you love, rather than to lose that someone with your useless pride. ]

:
:
:

Hye! Annhaeyong.. Sashiburi-ne? Haha. OOps lama tak blogging erk? cos my brain dah takde space lagi, full with so many things. and yeah, tetiba rasa nak log in! =)


Sometimes kan orang lagi pentingkan material : kecantikan luaran, kemewahan something camtu la. tapi bagi aku, something that started with fame/luxury/money, it wont lasts long. maybe dari segi luaran nampak hebat tapi dalaman kosong. macam Taj Mahal tu, okla kata keajaiban dunia, kata simbol cinta agung la. tapi pentingkah cinta itu smpi nak berhabis berjuta-juta, mengerah tenaga rakyat untuk pembinaan satu mahligai indah seperti itu? sama juga, kalau u gaji mampu pakai Waja je, kenapa perlu susah payah nak berjimat n berhabis untuk sewa BMW? bukan ke sia-sia. ?? yang penting keikhlasan dalam tu. segala benda nie akan bertukar. The 7 Wonders of the World list pun keeps changing, apatah lagi ....


dari apa yang aku belajar, takde satu benda pun yang boleh lasts forever. one day, it will dissapear, destroy or die... memang natural semua ni kan? Even orang yang couple pun break-up. ada kes, anak n parents berputus hubungan. and ada kes, perang berlaku sebab nak monopoli ekonomi. tapi, kenapa la benda basic ni pun orang tak nak paham..


haiz, i think semalam la first time aku marah kot. haha. konon berani la. oops tak tahu asal. Fire burning ke? huhu. lapar kowt. hehe. sometimes bila ko nampak orang tu happy, luar nampak happy, tapi dalam dia cane? and sesetengah orang dia nak kita je paham dia. kita je kena tolerate dia punya anger n pelbagai emosi lahh, tapi pernah ke diorang buat perkara tu untuk kita? aku tak kisah babe kawan-kawan, hehe. lols hari ni aku patot celebrate birthday BFF aku kat sekolah tapi sebab satu hal aku cancel plan tapi malangnya plan tu pun tak jadi. ohh datuk, apa aku patot cakap.?? adakah penyampaian informasi yang tidak efficient? :(



No comments:

Post a Comment