Saturday, April 24, 2010

EMO me.


aku merasa pelik dgn satu perkara.
mengapa kalau aku cakap aku SEDIH orang tak percaya! :(
** bukan anda ye ekin maszli! **
seriosz maybe aku btaw korang aku sedayh sebab perkara seperti tvxq is breaking-up, but hey its true ok. just imagine, korang minat gila dengan someone ni though dia tak kenal korang. aku tak kesah semua tu, sebab aku admire their closeness, their friendship, their frendly behavior and everything. and f.y.i dari 2004 aku bersama mengejar mereka. ok, maybe korang ingat aku pegang buku je 24 hours. tp mmg aku minat pd mereka more than any band/singer. dah almost 6 years. so, just imagine yg dari tahun lepas aku dah dengar kes mereka akan break-up kerana SME yg takle blah itu. huhu. mesti la aku sgt sedih!
and haloo, i pun bolehh sedih ok. ingat apa. bila aku cakap aku sayang kucing aku, means aku sayang dia seperti kawan aku. maknanya kesedihan aku kehilangan kucing, sama je macam kehilangan kawan. begitu juga, bila tvxq dah nak break, mesti aku rasa kehilangan sesuatu yg sebati dgn jiwa n hidup aku! huhu.


No comments:

Post a Comment