Sunday, June 13, 2010

I LOVE Tutti Fratelli!


Sebenarnya baru balik dari sebuah camp..

Eyhh correction.. To be precise, camp yg aku attend tu officially over saturday nite! bahangnya masih terasa. terasa yg tahap gaban la..

camp yang aku gi ni memang lain dari camp yang lain la.. maksudnya dari camp-camp yg aku pernah attend. walau sehebat mana pun camp lain yg aku pergi, but still this camp is the best camp for me!! the best of the best.. nak tahu kenapa? Hehe. Simple! Cosz My Heart, My Mind & My Soul, its here!! (Oops macam lagu DBSK plaks) Di Kem Tutti Fratelli.. I LOVE Tutti Fratelli! =) 'All Men Are Brothers'..~


Kalau nak ikutkan, dah lima belas tahun kem ni dianjurkan. and aku, sudah 5 tahun bersama kem ni. to be exact 4 of TFi camps ive attended. coss 08 kena masuk matriks so 2 weeks before camp i dah kena masuk matriks n tak dapat join! :( sudah 4 kali jadi organiser.. memang rasa terikat pada camp ni. Ok lets make this clear.. terikat means hati i kat sini. bukan itu camp datang amik tali ikat saya wokie? ;)


5 years bukan jangka masa yg pendek tau! macam-macam berlaku. perubahan emosi, mentality, physiology, physically.. haha. Pernah one time, i feel like giving up coss too many things.. too many commitments. tapi sebab kawan-kawanku di sini, i stay. sebab 'disinilah i experienced a lot of "This is my First time" thing'. so i stay! i tot it wont be that long. mana tau smpi hari ni aku masih blh join cheer team PLY-unnie. Blh rocks the camp. boleh borak dengan bdk sekolah form 1 dengan semangat gila. boleh menari cam gaban.. haha.


Stress semua usah diceritakan. we simply wana give the best to the camp. mmg banyak benda la usah diceritakan. nanti patah tangan menaip! :D tapi cane pun ada satu feeling yg susah nak describe! hehe. OKla selain pangkor n zoo negara, KTF mmg salah satu destinasi 'percutian' aku bersama gang 'kawan-kawan tak kisah' aku! kawan-kawan aku ni agak hebat la juga. sorang mmg terror la masak. aku sbg wanita ayu pun tak terror tau. sorang lagi mmg terror la nak bercakap.. ko kutuk aku "dunant, dunant" pun aku tak kisah.. aku layan je korang. haha. sorang lg dia mmg jealos ngan aku. dengan susah payah dia akan cuba kutuk aku dalam Bahasa Melayu! haha. Sorang lg ni teman sehidup semati ni (Miss J).. U la yg dengar semua luahan hati, ketidakpuasan semua.. haha. apapun, simply u guys are the best! sekarang bila camp dah over aku rasa lonely! haha. takde la lonely MAX punya. ini lonely tahap AKON je, nak gebang-gebang. jerit-jerit.


apapun, i cant deny that Tutti Has its own MAGIC! Tak percaya? Cuba experienced it! then u'll know. the magic is alwis there. Why?? Because ...
"It is Design by the HEART & Run with Passion"!


Hope to be there again .. again and again! :)


No comments:

Post a Comment