Thursday, June 17, 2010

Bebel saya! :)


Kya!!~ Im super duper bored rite now.. and i have all the free time in the world to be wasted! haha. and F.y.i, i dah amos 2 months tak buka any books.. i mean academic books! LIKE Serioszly!? yarh im super seriosz.. Haha.

Tahu tak apa budak yang 'Genius' ni buat!? haha Korang tak tahu kan kan kan??
Ermmm... i spend the whole time baca komi/manga, watch anime/movies.. download MV! hehe.. and takle blah im reading fanfiction!! Haha.. Oops tahu tak apa benda tu? Fanfiction itu fiction la written by fans. mostly korean, japan, taiwanese fans! haha. macam aku, tak tulis.. im very BAD in writing.. but yeah, i read alot. i can read for hours without feeling bored.. haha. n some of it really GOOD actually. they can make it into books. no guarantee that they can get as much as JK Rowling does. but yeah, i think ramai orang akan beli. Like me! haha. kalau komik Doraemon pun ramai orang beli.


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........

Layan aja saya. Haha.

And paling best aku STALK Jejaka jejaka idaman! OMO baby baby.. memang i stalk them .. siang malam, each single news bou them! tapi distresskan, i know the difference k? ahaha. difference apa.. ah, ini kita kena figure out! haha.

paling best kena stalk -----> JUNG YUNHO!! :)
* drool, nosebleed **
yeah itu jejaka saya, dari dulu, kini dan ... yal boleh la search tth Yunho-sshi kat intenet. he's super famous, gorgeous wokie! ;) and antara mangsa yg lain : Kim Jaejoong, Max Changmin, Xiah Junsu, Micky Yoochun, Yonghwa CN Blue., HyunJoong! :P

So nampak nama-nama diatas?

tahu tak siapa aku paling C-I-N-T-A!!? hehe.



** Yeah, cinta itu buta. n ye sy akui ini dongeng sahaja.




No comments:

Post a Comment