Tuesday, October 20, 2009

Hanya la aku! =)

lagi-lagi bou ME! =p

dah 19 years dah hidup, tapi rasanya mcm sekejap jer..
Bila dah membesar nie, mula lah rasa nak Mengecil!
i mean bila dah menginjak usia dewasa, rasa nak kembali ke zaman KIDS!
haha..
Masa kanak-kanak aku ni agak KELAM sikit! (tak tahu nak guna words apa! )
erm aku takde la bermain hide-and-seek, congkak, batu seremban semua..
SERIOUSLY!! i tak TAHU main punnn.. Jus baca kat buku jer..
hahaha.. Waktu kecil aku tak lain tak bukan ialah BERFANTASY!;)
i mean i waktu kecil selalu baca Fantasy Novel cam Harry Potter, Narnia..
Ermm DISNEY Princess punya...
Just f.y.i la, i ada byk collections buku-buku nie..
asoo ada collections teddy bear yg sangat byk at home! i punya k?? ;p
kira zaman kanak-kanak aku tak meriah la cam orang lain..
selalu menyepi, senyap jer..
Tp i REALLY Love it!

Tp SAPURA 19 years later tak payah cakap la..
Sooo, akt TAK Blame la kalau korang or sesaper je tak percaya kalau aku cerita hal nie to them...
tapi betul la kan mmg camtu kot sejarah hidup aku..

Kira aku berbangga la jadi diri ku..
hehehe... sampai sekarang.

No comments:

Post a Comment