Friday, October 23, 2009

Di Ambang Final..


Takdir dan kuasa Tuhan tu mmg besar la..

Kesnya begini..
Thursday (22 Oct ) : first time aku rasa excited nak gi campus (sblh IMR dan HKL)

maklumlah dah nak end of Sems 1 and dah nak final.. haha.. sooo, pergi gak la campus!
nak amik Exam Slip, Kad membership MPS (M'sia Pharmaceutical Society!=p) and kena jumpa mentor a.k.a Lecturer anatomy.. dlm 30 min gak la dgr dia cakap! hehe..
dalam perjalanan pulang ke kolej kediaman (Tasik Titwangsa-naik Bus k?) hujan pun dgn lebat dan aktif dan gemuruhnya turun.. ermm walaupun station bus dekat tp probsnya stil basah la..
and probs wit me :: i takle kena hujan punn.. huhu..

Pastu time tu terlupa plak abou tat! maka setibanya di college, aku makan nasi lemak+keropok lekor+Teh Ais+
Ice Cream(2 batang kot!).. huhu...
ermm maka setibanya di bilik, badan aku rasa satu mcm.. Tp aku tak wat pape.. Jus gi mandi.
Tp mmg pelik la.. Mata rasa berpinar, Otak rasa berpusing, Badan mmg imbalance la pastu sejuk yg amat la.. huhu.. Misi sepatutnya semalam habiskan Heart Physio tapi dah keadaan macam ni..
maka aku decide la tido kejap..
Tp KLIMAKS nya selama berjam2 aku berguling, berpusing, berselubung di bawah blanket..
dan dekat 2 hari gak la tido.. Thurs and Fri! Now punn tgh demam..
Erm walau aku study Medicines tp satu weakness i takle makan Ubat.. So semua sumbangan Panadol, PCM (Paracetamol) berkumpul di side katil.. nak wat caner, mmg takle terima..
Nak balik tp mmg sgt risky cos i haven finish studying..

Conclusion :: Berserahlah.. Semoga apa aku study b4 tis melekat dan mampu menjawab exam sebaik mungkin.. Asooo..., jgn last min study! huhu..



No comments:

Post a Comment