Sunday, February 21, 2010

Saya STALKER! :D

Oops dun get me wrong.. Bukan stalker 'itu', tp 'stalker' ini..

tgh tension wat assignment and reports, soo i cari kerja lain..
iaitu visit profile orang di FB and hop-in to ppl's BLOG! ;D
maklumlah broadband baru kan?? HAHA..

so sikit-sebanyak, i gt to noe abou my old frens yang dah lama tak jumpa..
ternmpk juga schoolmate yang tak teman n tak mesra! a.k.a ENEMY la ..
HAHA.. tapi dah habis sekolah TUTUP cerita.
Maklumlah tu kan zaman dulu-dulu, waktu bengong-bengong lg.. :D
Tahu juga la aku ada gak schoolmate aku jd model, couple dgn artis..
ada yang belajar merata-rata, ada yg br moved overseas etc..
Apapunn tak kisah la, masuk iklan sikit kira model la juga..
Tapi OOPS still masih ada bdk yang sy allergic ok! (JERK!! )
mmg takle TUKAR la perasaan..
Tak kisah la ko nak buat apa, aku NEUTRAL !
tapi nak duduk sebumbung sgt impossible..

Tapi takle benci orang kan?? Takle gak nak mrk ikut jalan kita..
Soo biarla, mereka adalah mereka..
We can't change others cos each of us has our own life to live!
apapun, teman-temanku :: Sy SAYANG Kamu !! :D
And SAYA tetap SAYA selamanya! OK? ;)
Dun worry! HAha..


Asyik merepek tak sudah la.. isk isk!

No comments:

Post a Comment